pemakijo.reismee.nl

Balonvaart Northem West Australie

Reacties

Reacties

anja

bedankt voor deze mooie video, heb het helemaal meebeleefd.

Franka

GAAF!!!!!!!

Sandra

Schade! Wir können es leider nicht sehen in Deutschland... (bevat SME)

Elly

Geweldig maar ik doe het toch maar niet.....ben niet z'n held.... maar dit is geweldig om te zien....
Super...
Liefs Elly

makki

hooi kimmo

hoe gaat ie?????????
met mij gaat het heel goed!
het lijkt me vet gaaf en cool om in z'n luchtballon te zitten.en het lijkt me ook heel mooi om zo hoog te zitten en dan naar beneden kijken.
met de hamster gaat het heel goed!!!!!!!!!:)
nog veel plezier en tt volgende week

-xxx- makki

Miriam & Etienne

Wat is het weer een leuk filmpje! En toepasselijke muziek zeg!

We vonden het geweldig om al jullie verhalen en filmpjes te volgen. Heel inspirerend ook, dank! En, fijn om jullie binnenkort weer in de buurt te hebben. Zulke fijne mensen hebben we graag dichtbij!

Liefs uit Utrecht

tante Bep

Lieve familie ik heb erg genoten van jullie reis en verhalen

ik wens jullie een behouden thuis komst toe

veel liefs xxxxxxx

shardée

Wauw, het lijkt me heel cool om in zo,n luchtballon te zitten! Ik ben echt een beetje jaloers. Maar ik wacht wel af wanneer ik een keer mag. (nooit naturlijk!) Ik verheug me op jullie terugkomst.

bye bye!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!