pemakijo.reismee.nl

Halls Creek to Broome

Halls Creek to Broome

Reacties

Reacties

Sandra en Nova

??????????????????

Kijk: wij kunnen ook een beetje Thais schrijven! ;-)

Sandra en Nova

ah, jammer hij geeft alleen maar vraagtekens weer....

Franka

Weer genoten de afgelopen 10 minuten!!

X Franka

Marijne

Lieve Kim en Joyce,

Wat een mooi filmpje. Ik wil graag dat jullie vanmiddag weer terugkomen! Wanneer komen jullie eigenlijk weer terug? Ik weet het niet precies. Hoe lang gaan jullie eigenlijk op reis? Ik weet niet meer hoe jullie huis eruit ziet, maar dat komt wel weer een keer.

Trouwens, mijn wiebeltand is eruit!

Tot ziens! Groetjes van Marijne

en veel kusjes:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

anna

hoi joyce hoe is het i australie in nederland is het goed ben je lid van panfu ik wel nadine sins 2 dagen ik al 71 dagen ik weet haar wachtwoord en zij de mije dus heb ik ons vrienden op panfu gemaakt en kletsen.com ook zo cool wat zijn jou lievelings sites??oooo....waht aleen nog girlsgogames.nl dat schildpadje op de foto was echt schatig en trouwens hoe ishet met je en met kim je vader en je moeder?die bergen op het filmpje waren mooi de MASSEL groeten doei pss wil je ook lid worden van panfu en kletsen.com?OKEnu echt doei doei!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!