pemakijo.reismee.nl

begin van de vakantie door Kim

Wanneer we weg gingen bij Rachel Steve en Lilly reden we naar de Douglas Hot springs, dat zijn schone rivieren met heel heet en warm water

Laughing
. We kwamen daar aan en toen we op de soort camping een goed plekje hadden gevonden, gingen we naar die rivieren, er was een punt waar het koude en warme water bij elkaar kwam dus de ene keer was het water lekker warm en daarna kwam er een koude stroom, vet grappig. en ook zijn er nog punten waar het hete water de grond uit kwam en daar kon het soms wel 60 graden zijn, dat komt omdat het een soort vulkanische grond was.

Verder toen papa ging vissen zag hij twee freshwater krokodiles, een dode en een levende.. Later toen papa en mama verder gingen lopen en ik en Joyce bij de hotsprings bleven, hing ik aan een tak en brak die tak af en viel ik keihard op de grond, dus had ik een schaafwond op mijn rug en een gat ik m'n kop

Frown
, maar nu gaat het alweer beter het doet nog wel pijn maar het is goed aan het dicht groeien. op de camping ontmoetten we nog vrienden waar we ook mee hadden gekampeerd. en later moesten we wel met hun mee rijden en kamperen omdat hun versnellingsbak was geknald.

okee, nu gaan we naar Kununurru terug rijden en hopelijk kunnen we daar nog met wifi ( als we een mac vinden

Laughing
)wat op de blog zetten.

Doeii X Kim

Reacties

Reacties

rita

Kim kijk je uit, jojo en ik willen wel weer met je wandelen

Elly Bakker

hoi Kim wat een leuk verhaal iets minder dat je een ongevalletje heb gehad (hoop dat dat gauw beter gaat),zolang jullie weg zijn zal ik jullie verhalen volgen,vind het zo leuk....... dikke knuffel van mij xxx

opa en oma Walter

Fijn Kim dat je weer geschreven hebt, wat een mooie belevenissen weer, tot gauw

liefs van opa en oma

Therese Hartog

Heel veel plezier daar, en een hele dikke kus en hopelijk zie ik jullie snel in Brussel!!!

Tante Eeg,

Hier is de oma van Thèrése, wat leuk dat Thèrése ook wat schreef! Gisteren zijn ze uit Suriname eindelijk weer thuis, gelukkig!! Genieten jullie nog van alles?, vast wel.Jullie zijn denk ik alweer een beetje aan de terug reis begonnen?
Dag skatties, liefs uir Purmerend xxxxxx

merjem

heeiii kim yoce marieke peter !!!!! hihihihih

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!