pemakijo.reismee.nl

oude vrienden van Halls Creek geschreven door Joyce

Vandaag leuke herinneringen nog van de vorige reis. Aboriginal kinderen die ik herkende uit Halls creek.In het zwembad (waar John werkt zag ik ze) het was ook super om John weer te zien en toen zagen we Max ook weer (hij werkt ook bij het zwembad) we mochten gratis naar binnen. Maar nu weer terug naar de aboriginal kinderen: we gingen in het zwembad lummelen met ons vieren en vroegen of ze mee wilden doen. Het werd super leuk en daarna ging ik met ze basketballen. Papa, mama en Kim gingen al naar het huis van John (weer zo'n groot huis) maar ik wilde bij de Aboriginal kinderen blijven. Ik maakte meteen ook andere vriendinnen. En toen ging ik met hele schattige kleine jongetjes voetballen. Toen gingen we ook nog tikkertje spelen dat noemen zij 'It'.

Daarna gingen we naar het huis van John. We bleven twee nachtjes bij hem slapen. We gingen lekker eten met z'n vijven en na het eten wilden we verstoppertje met hem spelen maar John werd weggeroepen voor een brand (hij is ook brandweerman. Hij heeft zelfs wel vier jobs: bij het zwembad, als brandweerman, bij het weerstation en klusjesman in het dorp). Dus toen gingen we met z'n viertjes verstoppertje, hide and seek, doen. Dat was erg leuk.

De volgende dag was John vrij en gingen we naar een paar leuke spots.China Wall,Palm Springs en, ff aan mama vragen: Carolina Pool zegt mama en het was daar heel leuk. Lekker zwemmen en papa ving daar leuke visjes. En daarna nog een mooie plek, een gorge. Daar gingen we broodjes eten. Maar toen Kim en ik op de rotsen gingen klimmen op der vanaf te springen zag Kim heel veel Catfish en ze schrok zich een hoedje. We gingen terug lopen in plaats van zwemmen. Toen gingen we samen met mama op de rotsen klimmen en weer schrok Kim heeeeel erg: want er stak een Walibi uit de rotsen maar niet een levende, een dode. Het was een eng gezicht en stonk ook. Hij was vast komen te zitten, brrr.

Daarna gingen we nog zwemmen in het zwemmen maar vooral basketballen en voetballen. Ik ging niet zoveel zwemmen omdat ik rode benen had. En verbrand en waarschijnlijk door het hoge gras, het deed heel pijn. Bij John thuis gingen we hide and seek spelen, dat was suuuuper leuk!! Daarna even uitrusten en een heerlijke soep eten en toen weer hide and seek. Het waren dus superleuke dagen!!!!!!!!!!!!!

Gisteravond heeft mama mijn benen ingesmeerd met een soort groene snot. Ze vertelde dat ze met John een blad van een plant afgeknipt (mama zegt Aloe Vera) en daar kwam groene snot uit. Een groen spulletje wat ze op mijn benen smeerde, eerst was het lekker koel en daarna prikkerig. Maar vanmorgen heb ik helemaal geen last meer.

Nu gaan we weer verder en gaan we straks langs schattige baby kangoeroes. Dat vertel ik dan wel weer.

Groetjes en een dikke kus van Joyce

Reacties

Reacties

Elly Bakker

hoi Joyce, ben benieuwd naar je volgende verhaal, liefs dikke knuffel van mij xxx

opa en oma Walter

Wat schrijf je toch leuk Joyce, doe je het nog weer een keertje?
lies van opa en oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!