pemakijo.reismee.nl

De verjaardag van Joyce in Australië - 9 jaar alweer!

18 april – Joyce jarig

Op maandag 18 april was het zover, mijn verjaardag!!! Ik was super zenuwachtig!!!

Kim ook wel een beetje (veel)!!! ’s Morgens toen ik wakker werd ging ik uit bed en er stonden en hingen veel ballonnen en slingers (door mij en Kim zelf gemaakt). Ook stond mijn grote ballonnenvriend er, je kan hem zien op de foto zien.

Ik mocht meteen al cadeautjes zoeken, eerst met warm en koud en daarna de speurtocht van Delys. Van papa en mama moest ik allemaal roze papiertjes zoeken, ik kreeg een coole pet en een luchtballonvaart! Supergaaf! Van Kim een t-shirt, een heel groot chocolade crunchiepakket (mjamm), een paarse tas en een hele mooie ketting, oppie toppie! Van opa Ruut en oma Nel lag er een Zo Zit Dat blad en kreeg ik een abonnement (mama heeft dit voor me opgeschreven).

Van Delys kreeg ik armbanden en een ketting en een schattig doosje.

Overdag gingen we lunchen in Kings Park en daarna gingen we weer naar huis.

Kim en ik gingen mooie bosjes bloemen maken voor op tafel en alles mooi versieren en in orde maken.

Om vier uren kwamen Joyce en Sally, zij gaven mij een heel mooi muziekdoosje, haarstrikjes en een haarband. Daarna kwamen Brian en Helen (tweelingzus van Delys), van hun kreeg ik iets superleuks: konijntjes van de Sylvian families!! Daarna kwam Ryan en gaf me een dikke knuffel. Papa en mama gaven me nog een klein knuffelkonijntje dat zei Somebody Loves You!

Kim en ik gingen meteen met de Sylvian family poppetjes spelen en het was heel gezellig. We deden hapjes, pepseltjes en…..toen was het tijd voor bitterballen!! Lekker! Iedereen vond ze erg lekker!

Even later gingen we echt eten: patatjes, kip, vis, salade en komkommer.

Toen kwam het allerlekkerste van het hele eten: de verjaardagstaart!! Ik en papa hadden hem samen gemaakt. Toen ik hem vasthield was hij versierd en met sterretjes. Jullie hebben er vast wel een foto van gezien. Ik liep ermee naar de tafel (buiten) en iedereen zei wow. En toen ik de kaarsjes ging uitblazen – er was ook die van Nemo – ging iedereen zingen. En we gingen hem heerlijk snijden en opeten. Mjamm, ssslllllpp, mjamm. Hij was heerlijk!!!! Iedereen had er van gesmuld maar het was nog niet klaar. We gingen de Pinjatta nog doen.

We mepten om de beurt, de staart viel er al af. En toen was Sally aan de beurt en zei mepte zo hard dat de hele Pinjatta openklapte en alle snoepjes eruit vielen. Ik en Kim pakten ze snel op en een paar vielen ook in het zwembad. De snoepjes waren ook lekker. We hebben nog steeds een aantal want anders was het teveel.

De verjaardag was afgelopen en het ging regenen. Dus iedereen ging naar binnen. Kim en ik hadden ondertussen zakjes gemaakt met kaartjes (thank you for Joyce her birthday) en snoepjes. Iedereen vond het erg leuk.

Einde.

Van Joyce XXXXXXXXXXXXX

Reacties

Reacties

Rachel en Steve

Wat een super verjaardag! Klinkt heel erg gezellig en bijzonder. Geniet nog even van de laatste dagen in Ozzie! Liefs van Vaughn & Penelope (de schildpadden), Josephine & Frida & Penny (de kippen, ze leggen eindelijk eieren!), de vissen, kikkers en natuurlijk van Steve & Rachel xxx

Karolien

Wat een ontzettend leuke verjaardag heb je gehad!! We hebben nog aan je gedacht, want Rianne was natuurlijk toen ook jarig!

opa en oma Walter

Joyce wat een blij verhaal, zullen we missen, maar in't echie nog veel leuker.
De groeten van de kippen, wij hebben ze vanmorgen even verteld dat jullie er aankomen, ze kakelden heel vrolijk.

Aad en Marga de Ruijter

Hallo allemaal. we hebben genoten van jullie verhalen.Nog een paar mooie dagen en een hele goede terug reis naar Nederland.
Groetjes Aad en marga

oma en opa gerber

goed verhaal Joye, je hebt een fijne verjaardag gehad he, tot a.s dinsdag , fijn jullie weer te zien xxxxjes

Eva en Jolanda

Bijzonder om zo ver weg je verjaardag te vieren. Geniet van de laatste momenten daar. Een heel goede reis terug naar Nederland!
Groetjes, Eva en Jolanda

shardée

Lieve Joyce ik vind het superleuk dat je terugkomt!
Ik zou héél graag die ijstaart willen proefen. Hij lijkt me erg lekker! Dikke knuffel van Shardée

Elly

Zo te lezen heb je een geweldige dag gehad...Veel visite en cadeautjes...En die ballonvaart......wow.. het zag er geweldig uit, maar ik durf dat toch echt niet hoor! De groetjes aan iedereen en tot gauw.
XXX Elly

Yoek

Jullie moesten wel veel schrijfen maar wel coolle rijs en ook mooi gedicht

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!