pemakijo.reismee.nl

Bedankt voor alle verjaardagswensen!!

Lieve allemaal,

Iedereen onwijs bedankt voor alle felicitaties, kaarten, telefoontjesen kadootjes!

Toen ik 2 werd was ik ook in Australie, in Queensland bij Andy, Hanneke, Natasha en Niels. Nu was het een hele leuke verjaardag bij Delys!! Ik ben erg verwend! En de verjaardagstaart die papa en ik hadden gemaakt (een icecream birthdaycake) was echt vet superlekker!

Veel liefs van Joyce

danique

nog super gefeliciteerd met je verjaardag!!
hopelijk tot snel!!

de Walters uit Uelsen

Wij vonden het zo leuk om je te spreken vanmorgen vroeg!

Cora

Weer een verjaardag om nooit te vergeten! Van harte lieve Joyce. Ook namens Merel, Nienke en Willem

Bart, Brechje en Franka

Jammer dat ik je vanmorgen niet te pakken heb kunnen krijgen...gelukkig mama wel even.
Leuk om te lezen dat je een fijne dag gehad hebt!!!

Liefs van ons 3tjes

Annabel en Jacqueline

Joyce: VAN HARTE! Op een mooi jaar!
Tot gauw?!
Liefs

Lies

Ja van mij ook nog een verlate er is er 1 jarig (geweest), hoera hoera!!!
Veel liefs en een fantastisch jaar lieve Joyce!!!
XXX

De Prinsenhof groep 5

Lieve Joyce!!
Tuurlijk sturen we jou een kaart, we zijn je niet vergeten!
We hebben net weer van alles op jullie site gelezen. Marieke, was het niet eng, het parachutespringen?(Luca) We vonden je erg cool!(Oussama) Je zag er grappig uit in de lucht..(Nina)
Jullie hebben gezwommen tussen de walvishaaien; weten jullie wel dat deze haaien 3000 tanden hebben? (Jonathan)
De taart zag er erg lekker uit! (Shardée) Heb je nog een stukje over? (juf Angelique)
De pinjata zag er leuk uit, zat er wat lekkers in? (Jolein)

Vanochtend hebben we lekker op school ontbeten, het Paasontbijt. Daarna hebben we gezongen over pasen en het Paasverhaal gehoord. We gaan nu, jammergenoeg, dictee van spelling maken...

Afgelopen maandag hebben we 'afscheid' genomen van juf Petra. Na de meivakantie is juf Angelique weer alle dagen in de groep.

We kunnen niet wachten tot je terug komt! (Jaralsey en de hele klas) We hebben een plekje voor je klaar staan en zijn nu al heel erg blij dat je terug komt!!

Veel liefs en knuffels van groep 5 en juf Angelique....