pemakijo.reismee.nl

HOERA, JOYCE IS JARIG

Voor degene die wil bellen vandaag:

Mobiel +61417099570 (Delys)

+61404655393 (Marieke)

+61406116451 (Peter)

Vast: +61892931692 (Delys)

Hetschijnt af en toe te gebeuren dat de nummers van mij en Peter niet goed werken - daarom nog paar andere nummers van Delys. Want daar vieren we vandaag de verjaardag van Joyce.

Liefs, Pemakijo

Liesbeth Geels

Gefeliciteerd Joyce! Maak er een mooie dag van. XOX

Ellen

Hoi Joyce, van harte gefeliciteerd!!! Dit is de eerste keer dat je in Australië jarig bent, toch? Dat is wel heel bijzonder. Veel liefs uit Amsterdam

Marco

Hi Joyce,

Van harte gefeliciteerd, maak er een mooi feestje van!

Dikke knuffel,

Marco, Joycie en Marly X

Boxtelcity

Een hele dikke verjaardagsknuff uit Boxtel!!!!

XXX Bart, Brechje en Franka

Mascha

Van harte gefeliciteerd Joyce! Geniet van deze speciale verjaardag,

Veel liefs, Mascha

brigitte

hiep hiep hoera van harte gefeliciteerd,hele fijne dag
toegewenst.
kusjes ferry brigitte dave en mike en august woef

Elly Bakker

hoi Joyce, van harte gefeliciteerd met je verjaardag,laat je lekker verwennen daar,ver van hier,geniet en veel plezier en een dikke knuffel.
Elly en iedereen van Hart voor Polen.

Eva en Jolanda

Lieve Joyce,

Van harte gefeliciteerd!!!!!!! Maak er een leuke dag van en tot snel.

Groetjes

Tom van der Schuyt

Joyce, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Het is vast heel bijzonder nu je zo ver weg van huis bent. Ik heb jullie verhalen steeds gevolgd, het is fantastisch wat jullie allemaal zien en meemaken. Geniet nog maar van deze dag, die er voor jullie alweer bijna opzit, realiseer ik me nu.
Groeten en tot ziens,
Tom

Marga

Hoi Joyce, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! We zijn wel een dagje te laat, maar je hebt vast een hele leuke dag gehad!! Ruben is tegenwoordig helemaal in de skate-mood en hij is nu al een paar keer in Oudorp geweest op jullie mooie skatebaan! Als jullie weer terug zijn spreken we daar snel een keertje af!! Groetjes vanuit een zonnig Nederland, Ruben, Barend en Marga

joyce

Iedereen die mij gefeliciteerd heeft heel erg bedankt!!

joyce

En voor Ellen dit is de tweede keer dat ik jarig ben!
want toen werd ik twee!

Vincent

Gefeliciteerd Joyce!!!! Veel plezier en kados toegewenst!!
Gr ui alkmaar ook van JAW

Ina, Bente, Mirthe en Ton

Gefeliciteerd! Héééééééél vééééééél plezier vandaag.
Groeten uit Akersloot.

Floor Thomas Marcel en Jacqueline

Hey joyce, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Heb je een leuke dag?

Tot over een tijdje weer in Nederland !

Theo Schilder, circusschool Tefredo

Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday,
Happy Birthday,
Happy Birthday to you.
Zelf de muziek maken of . . .
iemand anders vragen.

Monique - Clown Niekie

Hoi Joyce,

Gefeliciflapstaart met je verjaardag. Ik wens je een hele mooie dag toe met veel lol, plezier en kadootjes. En ben je nog verrast door je mama met ballonnen?

Dikke kus.
Monique

PapaKnotty & SmakyBaby

Lieve Joyce,

Nog gefeliciteerd... Ben nog niet naar bed dus voor mij is 't nog steeds een beetje de 18de... Mooie smoes weer, we zijn gewoon te laat...;-) nouja maar 01u46m ;-) Have a nice day after dan maar... Dikke knuffels uit een super zonnig IJmuiden aan Zee (Ooh nee ik bedoeld aarddonker, 'tis hier midden in de nacht...)

Ciao,

Mo & Frankie