pemakijo.reismee.nl

girlfriend, parrot, tomato sauce!

roshelle, roshella , rosella
girlfriend, parrot, tomato sauce!
inAustralië hebben ze allemaal papagaaien (parrot) die heten roshella's!
het zijn hele gekleurde vogeltjes met blauw geel rood groen orange en dat soort kleurtjes.
ze zitten in bepaalt soort bomen en eten de bloemetjes er vanaf.
ze komen ook heel dicht bij je, alleen niet op je nek.
en hier als wij of andere toeristen ze zien dan is het bekijken en fotos maken,
maar als deAustralischemensen ze zien is het net of ze naar duiven kijken!
tomato sauce rosella
ze zijn hier helemaal van hetbarbecueën dus ook allemaal:
barbecue sauce en heel veel soortenketchup merken
één van dieketchup merken is: roshella
en dan maar raden of wij die hebben..!
groetjes kim

Reacties

Reacties

Naomi

Hallo lieve Kim, (en natuurlijk lieve Joyce, mama en papa)!

Ik weet over welke vogeltjes je het hebt.
Ik heb zo'n heel gekleurd vogeltje om mijn hoofd gehad, heel gek.
Ik ben nu in Nieuw-Zeeland. Jullie in Australie. Super leuk.
Ik kom natuurlijk ook weer terug naar Australie, maar ik denk zoals mama al zei dat wij elkaar pas in Nederland weer zullen zien.
Ik wens jou en de rest nog heeeeel veeeel plezier in Australie, in het zonnetje, met alle mooie vogels en andere dieren.

Een hele dikke zoen, Naomi!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!