pemakijo.reismee.nl

Happy 2011

Net terug van ons allereerste contact met de zee in 2011.Het is inmiddels even over enen en ruim een uur geleden begon voor ons 2011 - in Mooloolaba aan/in zee. Met onze voeten in het water was er één groot feest op en om het strand. Muziek, dansen en dan metduizendenmensen aftellen tot 0:00 uur, echt gaaf. Dan een enorm vuurwerk en dan overal om je heen en op straat gegil en vele 'happy New Year''s. Vlak voor ons op de terugweg een aanrijding en meteen ook onze 1e alcoholcontrole!! En dat was natuurlijk ook 'happy New Year'.

We startten vanavond onze avond met Hanneke en de kids op Kings Beach waar om negen uur vuurwerk was, erg mooi. En mazzel: het was droog (na een hele zonnige dag). Om elf uur zijn wij (Pemakijo) in onze super Van naar Mooloolaba gereden. Hij rijdt als een zonnetje!! En ook om 12 uur was het heerlijk droog weer en 24 graden en lekker donker. We zijn verlicht door het vuurwerk en wensen iedereen vanuit Down Under een ongeloveloos goed 2011 - met heel veel liefde, wijsheid, gezelligheid, gezondheid, creativiteit en lol !!

Knuffels van Pemakijo en natuurlijk een toetertje van onze Van xxxx

Liesbeth van Zuiden

Lieve marieke en family,

als ik jullie verslagen zo lees en de foto's bekijk hebben jullie een mooi besluit genomen door te gaan! Bij jullie al 2011, hier nog heel even 2010.

Ik wens jullie een liefdevol 2011, met liefs, Liesbeth

Tom van der Schuyt

Ik geniet van jullie foto's en verhalen, wat een geweldige belevenis. nog een paar uur en ook voor ons zit 2010 erop. ik wens, dat gezondheid, geluk en voorspoed jullie reisgezelschap zal blijven in 2011.
Hartelijke groeten, ook van Magda.
Tom

Ton, Ina, Mirthe en Bente

Marieke, Peter, Kim en Joyce

Vanuit Akersloot wensen wij jullie een geweldig 2011 en blijf genieten van jullie reis.

Vincent

Namens ons 4 een heel gezond 2011 toegewenst en nog veel reisplezier toegewenst!!
Groet ViJaWiAn

Elly

Veel liefde en gezondheid toegewenst voor jullie in 2011!!!!
En geniet van de lange tijd die jullie nog ver weg van ons zijn!
Liefs Elly en de rest

Rachel (vriendin van Miriam)

Laat even weten wanneer jullie in Darwin zullen zijn!

Alexandra

Namens ons hier uit Alkmaar de beste wensen en nog heel veel plezier down under!

gr. John, Cleo, Kyara, Sophia en Alexandra