pemakijo.reismee.nl

We're dreaming of a white Xmas.....

Lieve allemaal en natuurlijk de rest,

We zitten hier dagelijks te wachten op sneeuw en.... er valt van alles behalve sneeuw. Jullie kunnen toch wel een beetje missen?? De zon schijnt hier met enige regelmaat en het zou wel een beetje meer mogen. Boven hebben ze genoeg regen dus daar geven ze vaak een hele waterval van - maakt alles wel mooi groen.

Inmiddels meer duidelijkheid over de situatie van Andy: hij heeft inderdaad leukemie en een 'geluk bij een ongeluk': het blijkt wel om de 'gunstige' vorm te gaan (klinkt wel raar en ik hoop dat het goed overkomt). Het blijft balen en tegelijkertijd zijn we allemaal erg blij dat het inmiddels wat beter gaat met Andy. Z'n bloedwaarde wordt beter en de behandeling lijkt in ieder geval een goede werking te hebben. Hij voelt zich al wat beter en er wordt nu verder vastgesteld hoe de verdere behandeling eruit gaat zien. Chemo kan hier thuis plaatsvinden. Van Hanneke weet ik inmiddels (mijn verpleegkundige kennis is inmiddels heel ver aan de andere kant van de wereld gebleven) dat het gaat om Chronische Leukemie waarmee je oud kunt worden en daar gaan Andy en Hanneke zeker voor! Andy heeft het overigens eerst over z'n reis naar Hawaï en we gaan ervoor dat ze daar over niet al te lange tijd heen gaan! Het is inmiddels de 24e december hier en vanavond dus kerstavond. Daarom hoogste tijd voor ons kerstfilmpje en voor heel veel mooie wensen, zowel voor kerst als voor het nieuwe jaar. Dat laatste doen we lekker later!

Iedereen nogmaals bedankt voor de mooie en leuke reacties!! We wensen een ieder een hele mooie kerst, een hele witte kerst en een kerst meet veel liefde, geluk en gezelligheid! In ons filmpje waagt Peter een poging in het ....Nederlands, Joyce in het Afrikaans, Kim in het Engels en ik in het Spaans.

Veel liefs uit een warm Queensland,

Pemakijo xxxx

Ellen Huiberts

Hallo Gerbertjes!
Wat heerlijk lijkt me dat, kerst vieren in de zon. Een mooie belevenis. Ik heb genoten van het filmpje, prachtig ziet het er uit. Ook vanuit hier een warme kerstgroet en de beste wensen voor 2011!
X Ellen.

Sandra Onno en Nova

We duimen voor Andy en Hanneke... geef ze nogmaals de groeten van ons

Bart, Brechje en Franka

Hallo lieverds,

Voor jullie ook hele mooie dagen...met een lach en een traan...en het was heerlijk om jullie stemmen te horen op t filmpje!!! (stiekem missen wij jullie wel een beetje...heel erg ;-)

Dikke knuffels van ons 3tjes

Tom Houtgraaf

Hoi Marieke en de rest van de familie,

Jullie ook hele fijne kerstdagen, ondanks de 'nare' berichten over Andy en Hanneke.
Geniet van deze bijzondere kerst en jaarwisseling, maybe it`s ones in a life time.

Groetjes,

Tom

joella

heey joyce alles goed daar ik miss je heel erg ik wou dat je nu al terug kwaam nee hoor grapje maar alle foto,s die zijn ook leuk een die filmpjes ook maar hier op school is het ook leuk en ook nog een fijnen kerst dagen en een gelukig niewjaar xxxxkusje joella

Tom Houtgraaf

Hoi Familie Walter,

Ik lees net berichten op teletekst dat er in Queensland dorpen onder water staan en dat het onwijs slecht weer is door de orkaan, hebben jullie er last van.
Nou hopelijk gaat alles goed, en laten jullie dit ook even weten.

Groetjes,
Tom