pemakijo.reismee.nl

Winnaar fotowedstrijd Zuid-Afrika

Zoals velen van jullie weten.....(ahum) word er zo af en toe bij een foto gevraagd of iemand weet wat het is, bijvoorbeeld wat de naam van het dier. Zo ook bij de foto van wat wij dachten dat een Antilope was. Uit de honderdeninzendingen was het niet makkelijk kiezen, maar we hebben de winnaar geselecteerd: Daniël is the one and only winner.

Het was natuurlijk overduidelijk een CapraFalconeri - we hadden het zelf kunnen bedenken.... Daniël gefeliciteerd en de prijs komt voor mei 2011 jouw kant op. Wat de prijs is? Surprise, het heet een poedelabiebsi dumpapa.

Vandaag ons eerste echte ritje gemaakt met de campervan (vanaf nu deVan genaamd) erg gaaf. vooral Kim en Joyce (en Niels en Natasha) vinden het super geweldig en zijn er al vele uren aan het spelen in de van.

Wordt vervolgd...

Liefs, Pemakijo

Nico en Elly Bakker

hallo fam gerwer,vanuit Heiloo onder een dik pak sneeuw, wensen wij jullie een onwijs lekker warm kerst toe en een gezond 2011, xxxx
Nico en Elly Bakker

Lies

Jaaaaaah dat ziet er weer fantastisch uit!
Veel plezier jullie vier!
XXX

Anita

Hee fam,

Wat een prachtige verhalen! Geniet ervan met z'n 4tjes!
Hele fijne Kerstdagen en dat 2011 een prachtig jaar gaat worden vol met Do's, Dare's en Dreams!

Liefs vanuit Limmen, Anita

Mik

Vanuit een sneeuwvrij Zuid-Frankrijk (ja, ook WIJ zijn erop uit getrokken ;>) wensen wij jullie fijne feestdagen in een heerlijke aparte sfeer. Verder alvast het beste voor 2011, dat het een goed, gezellig en gezond jaar mag worden waarin we elkaar weer zien en spreken!

5 groeten uit de Provence, Cindy, Mik, Bo, Koen en Twan

simon