pemakijo.reismee.nl

Sinterklaas in Sydney

We dachten dat Sinterklaas Sydney had overgeslagen.....mooi niet. In eerste instantie vond hij het te warm en dat betekende dat onze laptop (met wereldwijde garantie....) in Australië niet gemaakt kon worden - vette tegenvaller. Zelfs contact met HP Nederland en het mocht niet baten. Als er onderdelen uit Nederland opgestuurd moeten worden kost dat 'maar' drie maanden.

Gelukkig dat Sinterklaas toch besloot aan te meren, vlakbij het Opera House, en voor die Oranje mensen toch een nieuwe laptop regelde! En hij werkt top! Meteen ook een nieuw cameraatje voor Joyce gekocht (ze vonden het verhaal over de Baviaan die de camere heeft gestolen (echt!) prachtig en dat leverde nog extra korting op ook!).

Verhalen, filmpjes en foto's volgen nu weer volop. En wie met de laptop het meest blij is....Peter! Hij miste hem na korte tijd wel. En hij heeft nu nog een betere ook! Dank u Sinterklaasje!

Liefs, Pemakijo uit een mooi Sydney. xxxx

Opa en Oma Gerber

Wat fijn van Sinterklaas dat hij toch nog aan jullie gedacht heeft. Ik heb net een berichtje op hives gezet voor Kim toen zag ik dat je weer een verhaal op je reisblog hebt staan , fijn dan hebben we weer contact .

Wiko

Ha Marieke,

Alsnog gefeliciteerd. Ben maar een paar dagen te laat en dat is veel beter dan de service van HP moet je maar denken.

Hier alles ok. Gisteren in de sneeuw, buiten de kachel aan, glaasje gluhwijn erbij ....helemaal goed. Wel anders dan in de zon maar ook super leuk.

Groeten van ons,

Jitke, Maud, Jelmer, Helga & Wiko

Ellen en Johnny

Wat fijn voor jullie dat jullie weer digitaal kunnen communiceren en lekker filmen. Nu zie je maar weer hoe snel we leven in deze tijd. Je voelt je meteen onthand als de computer uitvalt. Sinterklaas is en blijft gelukkig van alle tijden en bestaat natuurlijk overal!
Heel veel plezier,
Ellen en Johnny

Jetty en Jan

Zit ik achter mijn (overigens uitstekend werkende) laptop even te bladeren op "jullie" site en wordt ter plekke jaloers. Indrukwekkende gebeurtenissen, mooie verhalen en prachtige foto's. Hier zitten we weer eens in de sneeuw. Volgens Erwin gevoelstemperaturen van -15. Maar Sinterklaas maakte een hoop goed. Elk jaar weer een gezellig familiefeest. Nog twee scholen school (Kim en Joyce: een gebouw waar ze uit boekjes iets leren....) en dan een paar weken vrij. Wij in de sneeuw, op de schaats (?), jullie barbeque. We blijven jullie volgen. Geluk en plezier!
O ja, we hebben een rustige buurvrouw, hoor.

EtMiMaMa

Wat een verhaal zeg! Fijn dat jullie weer online zijn! Sinterklaas heeft het maar druk: ook hier was hij van de partij!

Heel fijn om jullie verhalen te lezen. De filmpjes zien we een paar keer, zeker die met Kim en Joyce in de hoofdrol! Heerlijk dat jullie zo genieten. Wij genieten met jullie mee!

Liefs uit Utrecht

makki en roos(niet de hamster)

hoi kim,

hoe gaat het?
is het een beetje leuk daar in Australie:)
met roos jouw hamster gaat het goed.
Het is 1 uur, we moeten nu weer naar school.

Groeten

Makki en Roshelle

Josien de Groot

Beste familie, Ik heb vandaag jullie verhalen gelezen en foto's en flimpjes bekeken. Geweldig wat jullie allemaal meemaken. Kim en Joyce, wat zullen jullie veel geleerd hebben als jullie weer terug in Alkmaar zijn! Ik wens jullie nog een paar fantastische maanden en hou de verhalen en foto's met veel plezier bij. Hartelijke groeten van Josien.

Eva en Jolanda

Hoi allemaal, gaaf dat jullie weer te volgen zijn! De foto's zijn prachtig en geven een goede indruk van wat jullie mee maken en mogen zien. Jullie zien er zelf ook heel goed uit! Wij wensen jullie nog veel mooie momenten. Groetjes, Eva en Jolanda

Elly Bonnie

Hoi hoi, het was wel stil zonder die verhalen van jullie maar nu zijn ze er weer.En wat voor een verhalen.
Geniet lekker verder!!
Groetjes Elly en de rest