pemakijo.reismee.nl

Laptop stuk

Hallo Lieve mensen,

Met ons gaat het erg goed. We genieten van elkaar en de natuur. Met de spullen gaat het iets minder goed. Mogelijk hebben jullie het al gelezen. De laptop is stuk, repareren gaat hier niet echt. Dat betekent pas in Australie nieuwe foto's en filmpjes.

Nu zitten we in Swaziland en heb via een computer van een backpacker internet verbinding. Net zo traag als inbellen 10 jaar terug in Nederland.

Heerlijk! Dus weinig internetten en meer tijd voor andere zaken.

Groetjes,

PeMaKiJo!

mariska

Tja, you can have it all....
Maar goed, dit is slechts materiaalpech, die foto's en filmpjes houden we gewoon te goed!
Liefs van ons.

mariska

O jee, weer te snel getypt...
Moet natuurlijk zijn: you can't have it all.

Yanniek vindt het maar een brutale baviaan die de camera van Joyce gepikt heeft.
Als hij maar wel mooie foto's maakt ;)

brigitte

hallo gerbertjes,fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie en dat het zo ongelovelijk genieten is voor jullie alle vier.
ook wij blijven het avontuur volgen,de jongens vinden de filmpjes heel leuk. veel liefs uit gaanderen

Natasja

Hallo wereldreizigers, wat fijn dat het goed gaat met jullie en dat jullie genieten van alles.
Heel veel plezier en we volgen jullie avonturen.

selina bloemkool

hey kimmo,
we missen je zo erg ik wou dat het nu 3 mei was want ik mis je zo erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stuur me op hyves een berichtje terug ok?

liefs selina bloemkool

Joyce Leguijt

Hallo Marieke,

Van harte gefeliciteerd!!
en een hele gezellige dag daar ver weg.

Geniet en ik ben jaloers op jullie fantastische ervaringen.

Groetjes aan iedereen,
Joyce

Tom Houtgraaf

Hoi Marieke en de familie,

Misschien lees je dit pas veel te laat, maar bij deze van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Hoe gaat het met jullie? waarschijnlijk zitten jullie heerlijk in de zon.
Bij ons is het ijzig koud, maar ondanks dat gaat het met mij heel goed.
Geniet van jullie reis en van elkaar

Serge

Hey Marieke,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!
Zo te lezen is het erg indrukwekkend daar.
Wel balen van de laptop. Geniet vooral van de temperatuur; het is hier weer tijd om te krabben en langzaam te rijden op de A9.

Tante Eeg en oom Niek.

Lieve schat hartelijk gefeliciteerd en Peter en de meiden ook van harte gefeliciteerd.Enne......maak er wat van!! Net je mam (mijn Zus ) gebeld dus ben ik op de hoogte van alles. Een dikke kus van ons beiden xxxx.

Paul Marga en Lena

Dag PeMaKiJo,

Bedankt dat jullie ons hebben mee laten genieten van jullie belevenissen in Zuid-Afrika.Sterkte bij het afscheid nemen en een goede reis naar Aussi.
Met groet van Paul Marga en Lena

Ina

Hallo familie Gerber,

Marieke nog van harte gefeliciteerd vanuit een nu wel erg koud Nederland. Veel plezier in het heerlijk warme Australië!