pemakijo.reismee.nl

Verhaal van Kim: DE SCHOOL en andere leuke dingen.

DE SCHOOL J en andere leuke dingen.

We zijn hier al 5 keer naar school geweest!

Bij deze school moet je telkens van klaslokaal wisselen.

We begonnen bij jufrouw Juliana zij was heel aardig!

Ze had een poster van Jaden Smith en Justin Timberlake hangen!

We deden altijd Engels bij haar. De laatste dag gaf zij ons een zakje lekkere chips!

De eerste dag deden we leuke gym, we deden een soort dansoefeningen,

bokspringen en koprollen. We kregen daar 2 sinaasappelen. De 2e dag kregen we kos

(kos is eten) tonijn met nog wat mmmm…

We hadden ook jufrouw Joycelin ;

ZIJ HAD EEN POSTER VAN JUSTIN BIEBER IN DE KLAS HANGEN!!

We deden altijd technologie bij haar,

Je leerde wat je van iets kon maken

Bijvoorbeeld:

PRODUKT:

WAT KUN JE VAN HET PRODUKT MAKEN?

Hout

Ei

Graan

Brood

kippenvoer

Ik vond technologie vooral knutselen. J We maakten tekeningen en een mooi “wave” ding.

Dan heb je strookjes en doe je de strookjes door elkaar heen.

Ook was er meester Dennis. Hij gaf cultuurles! Dit betekende hier heel veel tekenen en een mooi potje van klei maken. De klei die je kreeg moest je zacht maken en je duim er in drukken en mooi glad maken. De potjes van Joyce en mij staan op de foto en we laten ze achter in de kerk van Ateljee 10 waar we onze werkwinkels gaven.

Er was ook nog een meester - ik ben ff zijn naam kwijt - hij deed spelling en taal.

Nou haha wat was het bij hem leuk…L. Als je ook maar één ding niet helemaal goed deed moest je je hand op houden en je kreeg je keiharde stokslagen…L Wij gelukkig niet, andere kinderen wel.

Ook was er een rekenmeester – sorry, ook ff zijn naam kwijt – hij gaf rekenkunde, zoals ze dat hier noemen. Eén dag was hij ziek en ging papa les geven. Of ik dat leuk vond???

THE END

Zaterdag 30 oktober:

Er kwamen 3 meisjes bij Ateljee 10 die we hadden uitgenodigd, het zijn onze vriendinnen: Hazel, Lala (eigenlijk Alandra) en Norma-lee. We gingen met hen knutselen: doosjes maken en versieren en we speelden “Wie het die hoender in die potten in gezet?”

Het gaat zo: Je speelt het bijvoorbeeld met vijf meisjes (zeg hier vooral geen meiden, dat vinden ze niet leuk). Rood= allemaal tegelijk zingen blauw= jij alleen zingen.

Wie het die hoender in die potte ‘n geset?

Nummer één het die hoender in die potte ’n gezet.

Wie ek?

Ja, jij

jij lieg!

Jij bedrieg, draai je om asseblief jij hoenderdief!

Ook muffins gebakken en opgegeten natuurlijk! Wij hebben ook voor oom Jones en tannie Jones

Muffins gebakken! En daarheen gebracht! Ons krij baie lekkere koeldrink.

s’ Avonds pannenkoeken bakken en opeten!

Ook de dagen daarna hebben we nog met onze vriendinnen gespeeld. Ook elkaar cadeautjes gegeven en wij hebben onze “do dare dream” t-shirts aan Lala en Hazel gegeven.

Het afscheid was niet makkelijk en gelukkig hebben we foto’s van elkaar!

Bye bye

Kim

opa Ruut en oma Nel

Wat een prachtig en bijzonder verhaal, die Peter toch, we hebben je gehoord hoor! En de meiden ook zulke mooie stukjes en veel lekkere dingen gebakken en opgegeten.

Nu even printen dan kan opa het ook op zijn gemakkie lezen. Liefs xxxxxx

Elly

Wat een leuk verhaal, geniet nog lekker!!!!!!!
Groetjes aan iedereen.
Elly

Madelief

Hoi Kimmo,

Leuk bericht. Een juf met een Justin Bieber poster in de klas, dat wil ik ook wel!!

Maar ik wil geen stokslag.

Het gaat erg goed met Roos, ze vindt het volgens mij wel leuk bij ons.

Gaan jullie ook een beetje sinterklaas vieren of niet?

Groetjes,

Madelief