pemakijo.reismee.nl

nog 2 dagen...

nog 2 dagen...

Laughing
ik heb er ontzettend veel zin in

we hebben onze backpacks al in gepakt!!

alleen het was wel heel moeilijk met de kleren in te pakken!!

we hebben afscheid genomen van school en van werk (voor peter en marieke dan)

we worden opgehaalt met een busje vet cool naar schiphol!!

ik ga jullie misssen!

xxx kim

Edwin

Heel veel plezier daar, geniet ervan en kom vooral weer heelhuids thuis!
Groetjes en dikke kussen vanuit Brussel.

rita

Ik zal jullie allemaal missen, maar als jullie terugkomen hebben jullie wel heel veel te vertellen geniet ervan en tot volgend jaar

Sandra uit Uelsen

Lieve Kim,

wij gaan jullie ook missen! zo spannend allemaal....

liefs van Sandra, dikke kus van Nova, Onno en de hondjes

Tom van der Schuyt

dank je wel, dat jullie ons op de hoogte houden. ik vind het een geweldige uitdaging maar weet dat het jullie hartewens is.
ik wens jullie alle goeds, een prachtige reis, veel mooie ervaringen en vooral veel gezondheid om alle mooie en leuke dingen te doen, behouden thuiskomst.
tot ziens

Anja

Lieve Kim
spannend hoor, nog 2 dagen en dan.....gaat de grote reis beginnen.
Heel veel plezier en geniet van alle nieuwe ervaringen.
dikke kus en knuffel voor de grote avonturiers.
Anja

Carlijn

Lieve allemaal,
Ik wens jullie super veel plezier ik zal jullie ook heel erg missen. Ik hoop dat jullie heel veel leuke dingen mee maken.

Xxxx-jes en een dikke knuffel.

Monique - Clown Niekie

Wat spannend allemaal. Ik ga jullie ook vreselijk missen. Geniet vooral ervan en snuif al die ervaringen op zodat je ze daarna kan delen met iedereen op jullie nieuwe avontuurlijke pad.

Vrolijke groetjes,
Monique
Clown Niekie

ETMIMAMA

Lieve avonturiers,

Heel veel plezier samen! Wat zullen jullie ervan genieten om zoveel tijd met z'n viertjes door te brengen! We zijn best een beetje jaloers hoor...

Veel liefs uit Utrecht!

Marga

Hoi, hoi familie!
Heel veel plezier op jullie lange, spannende, avontuurlijke vakantie! Geniet van alle indrukken, dieren, mensen, culturen, zon (!) etc. We vinden het heel leuk dat we jullie verhaal straks kunnen lezen en zullen dat ook zeker volgen! Veel Liefs, MaRuBar xxxx

Monique Coers

Hallo bijzondere familie,
Ja joh nog maar 2 dagen en dan gaat jullie avontuur beginnen! Geniet, geniet en geniet van dit mooie avontuur en laat ons via jullie verhalen mee genieten ven de reis. Heel goede reis en een nog mooier verblijf toegewenst. Dikke kus, Monique

Franka, Bart en Brechje

Heel veel funn samen!!!
Lekker genieten en veel ervaren.
Super luitjes op een super reis...dat gaat zeker goed komen!

Non-de-pie.....

Heel veel groetjes van ons 3 tjes en een hele dikke warme knuffel voor jullie allemaal.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jacqueline en Annabel

Hé Kim,
Nou, nu is 't echt aftellen hè? Heb je je keuze over je kleren kunnen maken die je mee wil?
Goede reis en hééé'l veéél plezier!
XX

Hendriëtte

Vanuit Deventer wensen wij jullie heel veel plezier!!!!

Liefs,
Hendriëtte, Thijs en Eline

Cora

Lieve Kim,
Wij wensen jullie een goede reis, veel nieuwe ervaringen en heel veel plezier. Geniet ervan!
Kusjes Willem, Cora, Merel en Nienke

Liesbeth van Zuiden

Ik kan haast niet geloven, dat het nog maar 2 dagen duurt voor jullie op reis gaan. Ik ga jullie volgen mbv jullie reisverslag;-)

Daar verheug ik me op!

Liefs, Liesbeth

Ellen en Johnny

Hallo Kim,

Moenie worry oor jou klere nie (Maak je geen zorgen over je kleren). Jy kan altyd nuwe klere in Suid Afrika koop. Dis baie goedkoper daarso. Ons is al twee baie opgewonde om jou reisverslag te lees!
Lekker ry,
liefde, Ellen en Johnny

Do Dare Dream

Hee op en top Do Dare Dreamers,

Wat een avontuur komt eraan! Lekker doen, durven en blijven dromen natuurlijk! Geniet ervan! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen

Liefs Anita

Ina

Nog één nachtje! Veel plezier, geniet, maar doe ook voorzichtig!

Ik blijf jullie volgen.

ilse dekker

Beste Peter, Marieke en kids,

Heel veel plezier gewenst! Ik zal smullen van jullie reisverhalen. Geniet ervan.

Groetjes, Ilse.

Elly Bonnie

Vandaag is het dan zover!!!!!!!!
We gaan jullie missen!
Hele goede reis.
Liefs Elly en de rest

Lies

Hoi Lieve vier,

Veel plezier en succes met alle avonturen!!!!

Liefs,
Lies

Mireille

Hallo allemaal!

Heeeeel veeel plezier!! Een hele goede reis en geniet van elk moment. Joyce als je terug bent hoop ik dat ik een hondje voor je kan vouwen! (nog niet met halsband, dat gaat me te ver..:)

lieve groetjes,

Mireille

Mascha

Heel veel plezier! Ik wens jullie een super mooie en onvergetelijke reis toe. Bedankt voor de lieve berichtjes op de spiegel, erg leuk!

Liefs en groetjes vanuit jullie mooie huis

Margareth

Erg leuk om jullie reis mee te lezen, ik ben benieuwd!
Heel veel plezier, lieve groeten.

shardée

Lieve vier! héééééééél veel plezier met alles wat jullie gaan beleven!!