pemakijo.reismee.nl

ik heb er ontzetteeeeeeeeeeeend veel zin in !

Laughing
ik heb ontzettend veel zin in de reis naar zuid-afrika en australie

in zuid-afrika gaan we workshops doen en we gaan zelfs yoga doen en dansen!!!

we hebben in de v&d we leukeschool schriften gezien die mooi bij onze reis passen met: koala's een kompas een trein leeuwen en dat soort dingen.

ik ga wel mensen hier misssssssssssen

groetjes kim

Cool

Naomi

Lieve Kim!

Leuk om je verhaal te lezen.
Ik begrijp dat je ontzetteeeeeeend veel zin hebt in de reis. Ook ik heb ontzeteeeeeeend veel zin in mijn reis. Voor mij duurt het nog 2,5 maand. Voor jullie nog maar 1,5 maand! Super zeg. Ik ga jullie ook wel missen hoor!

Liefs en hopelijk tot snel!
Naomi

Marijne en Miriam

Hoi Kim en Joyce,

Heel veel plezier met jullie grote reis! Enne, hoe doen jullie dat nou met school? Gaan papa en mama jullie les geven? Dan hebben jullie wel een heel leuke meester en juf!

Liefs uit Utrecht!

PS: Marijne vond het woord met zoveel sssssss-en erg mooi! En ja, we zullen jullie ook missen hoor!

Tante Bep

wat leuk dat je mij een e-mail heb gestuurt .
dan reis ik een beetje mee.
Morgen ga ik naar je oma en opa dan ver tel ik wat jij alemaal mee maakt veel liefs van ons doe je zus en je ouders de groeten xxxxxxxxxxxxxxxx

Oma

Lieve Kim

Wij zullen jullie onzeteeeeeeend missen maar ik vindt het wel heel leuk voor jullie.

Veel leifs en xxjes van Oma MIny en Opa Nico

Bart, Brechje en Franka

Hallo Kim...en andere 3 lieve schatten,

Wat leuk om zo te volgen hoe jullie met jullie reis bezig zijn. Bart en Brechje vroegen zich al af of we jullie nog ooit wel zouden zien. Nou...natuurlijk heb ik gezegd!!!

Wij missen jullie nu al...na zo'n ontzettend leuke vakantie met jullie!!

Heel veel plezier met alle voorbereidingen!!

Dikke knuffels van ons drietjes

Papa

Lieve Kim,

Ik ben erg trots dat je de weblog al weet te updaten.

Liefs,

Papa

Ellen

Lieve Kim,

Wat leuk dat jij een weblog hebt! Johnny en ik vinden het heel fijn dat jullie met z'n vieren voor ons naar Klawer willen gaan. Wij weten dat de kinderen daar heel erg uitkijken naar onze komst. Dus dis baie jammer vir hulle dat ons nie kan kom nie (Het is dus heel sneu voor ze dat wij niet kunnen komen.) Maar gelukkig willen jullie wel gaan. Baie dankie!!!!!

Lekker bly (blijf goed = stay well),
Ellen

Shardee Guthman

ik ga joyce héééél erg missen!!

groetjes van shardée

kim