pemakijo.reismee.nl

De eerste stappen op weg naar de grote reis

Vandaag een mooie dag: de volgende echte stappen op weg naar Afrika waren duidelijk voelbaar....allemaal een mooie injectie in onze schouder!

Onze tickets zijn geboekt, het project wat we gaan doen in Klawer is in volle voorbereiding, de nieuwe videocamera is besteld en ....een mooie spreekbeurt van Kim over Zuid-Afrika met daarbij Afrikaanse hapjes maken de stappen steeds completer!

Met deze stappen is onze reisweblog ook gestart enne baie dankievireen reaksie!

Pemakijo

Laughing

Miriam

Lieve Pemakijo, wat geweldig dat we jullie via deze blog kunnen volgen. We kijken uit naar de foto's!

Volgende maand gaan jullie al he. Dat gaat snel! Heel veel plezier met de voorbereidingen nog! Enne, schrijven jullie in de volgende blog wat Klawer voor project is? We zijn benieuwd!

Veel liefs uit Utrecht van Etmimama (hihi)

Ellen

Hoi Pemakijo (leuk verzonnen hoor!), wat een goed idee om jullie te kunnen volgen via de weblog. Het komt nu toch wel snel dichterbij! Lekker hoor. Heel veel succes met de voorbereidingen, voor die tijd spreken we nog wat af!
Liefs van Ellen.

Diana

Hoi Pemakijo, wat leuk dat jullie mij deelgenoot laten zijn van jullie super-reis!! Ben heel erg benieuwd naar de ongetwijfeld leuke, prachtige verhalen... De laatste voorbereidingen, en dan klaar om te gaan!!
Lieve groet Diana Wit (= Diwi)

Lieve Peter, Mariek, Kim en Joyce

Ontzettend goed initiatief zo'n weblog! Dank daarvoor want zo reis ik ook een beetje mee..
Wens jullie een goede voorbereiding toe!
Liefs, Elles & de mannen

kim

leuk die berichtjes ik heb er ontzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetent veel zin in !

Angelina Driesse

Hoi Peter,Marieke,Kim en Joyce,
Wat een gaaf idee zo!
Echt erg leuk zo kan iedereen jullie volgen enzien wat jullie allemaal doen!
Echt heel erg leuk!!
Heel erg veel plezier en tot schrijfsss
Groetjes Angelina

Hilly

Wat geweldig en spannend allemaal.
Ben zo benieuwd naar jullie avonturen.

Verlang en geniet!!!! ;-)

Liefs Hilly

Theo Schilder

Hoi Joyce, Kim, Marieke en Peter,

Alvast heel veel plezier, ook al duurt het nog even.
Al mooi dat Kim er heel veel zin in heeft.

marja eekhof-bruinsma

Dag lieve alle vier !
Wat een avontuur en wat geweldig dat jullie deze stap hebben gezet.
Ik vindt het heel leuk dat ik dit nieuws via de mail te weten ben gekomen.
Al het goede !

Liefs en een dikke kus,

Marja

gerda steinfeld

Bedankt voor jullie mail. Wat een initiatief! wat jullie precies gaan doen is mij nog niet helemaal duidelijk maar ik ga jullie volgen.
Lieve groeten
Gerda

Elize Borst

Ha Marieke en familie!

Heel veel plezier toegewenst op deze geweldige reis....!

Groet, Elize

opa Ruut en oma Nel

Lieve PeMaKiJo,
een eerdere reactie van ons is ergens blijven hangen? Nog maar een keertje dus.
7 Nachtjes en dan gaat het gebeuren, we zijn apetrots
hoor op jullie en een tikkie jaloers, lekker voor de winter weg en in't voorjaar weer thuis!
We zijn wel een beetje zenuwachtig voor het afscheid,
ach 't is maar 7 maandjes. Fijn dat Peter Skype + camera heeft geinstalleerd, wat een schoonzoon hè!
En we reizen in gedachte mee
Liefs, van opa en oma Walter XXXxxx